FB

Almariku2u Order/Reservation Form

Name:
Email Address:
Contact No.
Order/Item List
Payment to Acc.
Complete Postage Address

This online form was provided by Freedback.

Friday, October 7, 2011

Almariku2u Kembali dengan Almariku 3R! Reuse-Reduce-Recycle

Salam sejahtera.. hoOo maaf yg tidak terhingga sgt sekian lama kami menyepi dan kini baru kembali dengan mempersembahkan ALMARIKU 3R yang berkonsepkan guna semula barangan terpakai dari perabot hinggalah barang elektrik...we SELL-BUY-TRADE 2ND ITEM!


Dulu kami bermula dengan bisnes pakaian dan toys bundle saja~ hohoho.. semua itu mendorong kami berfikir dgn lebih mendalam dizaman yang penuh dgn cabaran ekonomi ini, begitu ramai orang sudah mula tercari2 apa shj barangan keperluan dan kehendak yang MAMPU DIMILIKI atau senang sebut mampu milik...mcm rumah mampu milik la..murah, dan boleh la nak merasa walaupun fulus terhad..tak perlu la skim2 cepat kaya/ skim RM20 kt FB...opss... ;)



Anda boleh juga jana pendapatan dengan menjual barangan terpakai yang anda dah nak buang / tak mau guna sbb mesti ada yang masih menginginkannya..kami menerima item2 yg masih boleh digunakan, maksudnya bukanla sampah masyarakat ye..cthnya: perabot2 ofis/rumah lama, barangan letrik, buku/novel2 lama...semua dgn harga yg anda ingin tolak/dan boleh runding.. sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di talian 011-19181182 Almariku 3R dan boleh kunjungi outlet kami di Desa Ilmu Samarahan Commercial Center, Kuching, Sarawak. In between 7 Eleven 24hrs & Restoran 1 Malaysia 24hrs.. kami pula beroperasi 12hrs dari 12 tghr- 12 tghmlm... Launching will be on 11.10.2011~ jom jom jom...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails